2011-03-07 | 17:10:18

too bad

tjenis penis ! dagen har varit ganska bra, hade egentligen idrott men nej den dissade jag. satt istället med emms och snackade om allt mellan himmel och jord, hennes situation är ju lite weird eller vad man nu ska säga. vi har ju lugnt växt ifrån varandra vilket nog är ganska uppenbart, men självklart kommer hon med skönaste kommentaren mitt i allvaret; "jomen vi borde kunna umgås även fast jag gillar skidor och har en speciell stil och fast du spelar innebandy och gillar att äta" HAHAHHAHA, det sorgligaste är att det är sant - älskar verkligen mat hahaha ! efter skolan åkte jag hem och mina planer var att spela lite gitarr, har inte spelat sen innan falun som var rätt längesen så var uuubertaggad. så när jag kom hem dumpad jag min väska hos mamma och kubbade över till pappa. jag hade precis stängt dörren och var redo att börja sjunga för fulla muggar som jag alltid gör när jag är ensam när jag blir bemött av vår "underbara" städerska.. yey. hon snackar inte svenska så jag gav henne världens blick, vände mig om och smällde igen dörren igen - hon är jätteläskig.. så aa, mina gitarrplaner rann ut i sanden och jag slutade framför TV:en med nudlar. har också smsat lite med evelina såhär på eftermiddagskvisten, ska ju träffa henne i helgen som det verkar vilket kommer bli najsbajs ! länkningen verkar inte vilja samarbeta, men hennes blogg heter i alla fall www.eweliinatorlind.blogg.se för er som vill besöka den. nu ska jag snart gå ner och laga mat, "min matlagningsdag idag" tydligen. sen blir det träning med sonja klockan 19, det behövs ! anywayyyy, hare gött.


bildbrist, bjussar därför på en bild på evelina istället. söt chey !

/M.
1 Kommentarer
Evelina:

det här gillar vi ! :D

2011-03-08 | 16:59:28
URL: http://eweliinatorlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: