2011-03-30 | 23:11:07

up high, down low, in the middle, on your knee !

rubriken är suuuperintern mellan mig och julia, mohahahahahaahahah ! har bestämt mig för att hålla det internt också, busigt. vet att uppdateringen har varit sisådär, men liksom checka fridas inlägg, hur många är dom på en skala på 1-10 ? jaja, dagarna har rullat på som vanligt antar jag. idag var det kyrk-tajm, gick vi? - nej haha. nej det blev chillkväll, vi hade det great som vanligt på onsdagar ! sonja höll också på att åka fast med sin fejkade smsbiljett på spånga, men det är en annan historia. jaja, nu ska jag titta på TV och snart somna in på soffan som jag alltid gör hos pappa. hahahahahahahaha, fett kul ju. höhö, eller ? nej men hörrni.... nu ska jag skaffa mig ett liv !


hahahahahahhahahahah jag dööör varje gång jag ser den här bilden ! tagen av min lillsyster i september förra året, hela sjuk bjudning på sig själv på mig sida. nej men alltså.. jag tycker den är fin :$

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: