2011-03-24 | 20:49:15

whip my hair back and forth

asso shiiiiiiet jag och jullebullen min har haft skoj, hhahahahahah ! pluggat har vi också hunnit med, har fått officiellt tillåtelse att fortsätta i en timme själv, yey. när vi kom hem från skolan så åt vi mellis (ja emma mörk, vi åt mellis) och började typ direkt med studerandet. det har gått ganska bra, rebecca den stackarN ligger ju hemma med feber och kunde inte vara med. men hon var duktig ändå, var med via tele ett tag. efter ett tag blev vi lite lätt oseriösa och tappade greppet en aning, skrattade som fan ! om jag inte minns fel så tog julia några charmiga bilder på sig själv från min mobil, men den ligger på laddning så kan inte ladda upp dom nu, bjussar istället på en video på en stentuff tjej som verkligen vet hur man partajar !



METAL FOR THE WOOOOOOOOOOORLD ! HELL YEAH

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: