2011-03-20 | 20:56:11

" woow, nej jag menar 'OUFF' "

sådärja, hemma från romme. vädret har varit wonderful, klarblå himmel och sol båda dagarna ! orkar inte berätta om allt i detalj, men vi kan säga såhär; jag stod för underhållningen och emma för uppvisningen. jag ramlade ganska mycket, men alla mina vurpor var fiiina. den roligaste var nog i en backe under båda sittliftarna där alltså flest människor ser. jag totalvurpade med fejjan ner i snön och tappade båda skidorna och stavarna, jag försöktee ta mig upp igen men nör jag rörde mig så åkte jag bara längre och längre ner. så aa, jag låg där och huvudet liksom 'dunsdunsdunsdunsduns' ner i snön, men det var ytterst mysigt. låg där i på riktigt 20 minuter och kom inte upp, underhållning människor. nu är jag i alla fall hemma efter en great helg, jag och emma hade jätteroligt och har definitivt kommit varandra närmre. nu ska jag plugga lite, sen duscha och sen sova - det är ju skola imorgon folket !



sveriges coolaste brudar

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: