2011-03-14 | 09:54:08

Yey, namnsdag

Vet att bloggen har varit lite lätt nerlagd under helgen men jaja livet går vidare. Kvällen i lördags var läskigt kul, finaste tjejerna verkligen ! Helt sjukt najs att emma orkar ha oss hos henne trots att det går lite vilt till och sådär hahaha. Igår åkte jag och becci till min mammas kompis för att snacka om vårt skolarbete om ekonomi och sånt skit. Skitcool brud, lånade ut hela sitt liv till oss typ ! Efter det åkte jag hem, tittade på hannah montana och åkte sen upp till vällingby och träffade mattias. Vi gick till donken - standard - och var dumma mot varandra. Kom hem runt kvart över 18, åt, kollade på solsidan och bröllopsfotografen och somnade sen på soffan runt 12. I eftermiddag ska julle och skrållan hem till mig och börja på skisser till en skolgrej, najs ! /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: