2011-05-02 | 22:23:48

and I lived happily efter after

Blev skitglad när jag såg att Frida har börjar blogga igen, synd bara att jag har gjort kategorin 'Mathilda' till standardkategorin så hon kommer få det jobbigt ! Dagen spenderades i skola med Agnes den coola för det mesta, tog respons på min svenska och lånade en engelska bok som jag ska läsa. Efter skolan åkte jag och Sonjis hem till Ers Höghet Sir Mattias Von Eckerman och tittade på skräckfilm (tills Mattias blev så rädd att han kissade ner sig och vi fick byta) och sen också på Epic Movie eller vad den nu hette. Haha.. ingen av dom var vidare bra. Sen åkte jag och Sonja hem till mig, åt köttbullar och sen.. spårade det ur. Nej jag vet inte riktigt vad som hände men jag sjöng serenader och Sonja gnällde, sen blev Sonja glad igen och vi gick hem till min pappa och hämtade gitarrerna. Nu är hon i duschen, jag har precis duschat. Vi ska sen ringa Mattias och somna sida vid sida till Robert Gustafsson boxen som jag har, najs ! :)


Bild jag hittade på datorn, och JA det är jag som är puddingen i mitten !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: