2011-05-12 | 21:42:48

back on track

Kommer faktiskt försöka ta tag i bloggningen igen, det är bara det att det är så himla jobbigt att alltid blogga från mobilen när jag är hos pappa. Längtar verkligen tills när mitt rum där blir klart för pappa har lovat mig en dator dit, då jävlar blir det till att blogga ska ni veta ! Dagarna i mitt liv rullar på, har hängt med Mattias typ hela veckan förutom... nej faktiskt alla. Det har varit en fett soft vecka med halvstudiedagar och misslyckade orienteringar för min del, tänker inte ens ta upp här för oavsett om dom som vet vad som hände tycker det är kul så tycker jag på riktigt bara att det är pinsamt. Sadface :( Nu sitter jag hos mamma, ska rätta min berättelse på sv 25, imorgon ska jag försöka redovisa den och sv 30 som jag förhoppningsvis hinner klart med imorgon. Mycket att hinna med med andra ord.

Har förresten fått en ny mobil ! Ska inte ha den så länge hoppas jag för jag har en misstanke om att den inte är så bra, men den lånemobilen som jag har nu spökar som fan och pallar ärligt inte med det längre. Den gjotde till exempel så att jag inte kunde träffa Evelina idag, var helt isolerad och låg och sov efter att Mattias hade gått. Anyway, nu ska jag fixa texten så att jag kan gå hem, duscha och sussa tidigt idag. Imorgon - fredagen den 13 -  sover jag hos Isabelle, jag har en känsla av att det kommer spååååååra !


Mobilen jag har nu, inget storslaget direkt alltså. Men den ska tydligen fungera till skillnad från Sony fucking Ericssons plåtbitar !

/M.

1 Kommentarer
Emma:

Vad hände med våra vackra bilder tildis? ;)

2011-05-12 | 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: