2011-05-25 | 11:11:37

Behind every bitch there's a boy made her that way

Vaknade imorse, fixade mig jävligt snabbt för att vara med mig och hann dessutom med att gå och snyta mig varannan sekund. Åkte till skolan, fixade mitt första officiella IG och åkte sen hem. Sitter nu och tröstäter popcorn, men har också gjort morötter med dipp för morötter innehåller C-vitamin och det blir man frisk av (a). Tittar på Hitta Nemo och håller på att tina upp köttbullar så att snart... då jävlar. Annars då ? Ska väl försöka tillfriskna så att jag kan gå på bion ikväll, det kommer jag göra oavsett men det är ju roligare om man slipper störa alla andra där genom att hela tiden hosta och snörvla som en liten mupp ! Pappa ville ju då inte att jag skulle gå på bion, han fick D.A.M.P för att vara ärlig, men han är på Vässarö på klassresa med Rebecka så vad ska han göra ? Thihihiihihi, buuuusigt ! Nej men nu måste jag fokusera på filmen.

Jag är en snäll haj, ingen hjärtlös mördarmaskin. För att förändra bilden av mig, måste jag först förändra mig själv.
Fiskar är vänner - inte mat.


SÅ JÄVLA SAAAAAAAAANT ! Man ska inte äta fiskar, bläää.

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: