2011-05-20 | 17:57:27

calippo shots !

Sorry för dålig uppdatering igår, men tränade till typ halv 22 och orkade verkligen inte då. Men jag var i alla fall i Vällingby med Sonja, Frida och Mattias. Vi gjorde ett misslyckat försök till att besöka um och hängde även lite hos Selanders innan jag hade träning. Den gick bra fan, pigg och grejer !

Dagen idag dåra.. Redovisade min svenska 30, äääntligen. Nej men det gick bra, lämnade också in skisserna till mitt falun arbete i år. Vi åker dit första veckan efter sommarlovet, najs ?! Men så allting flyter på bra nu, skitmycket att göra egentligen men jo.. det funkar liksom. Efter skolan var jag i vällingby med Mattias i typ tjugo minuter, återigen failat men jajaa. Nu ska jag plugga, duscha och lite sånt, ska snart till Mattias igen och sover där.

Pratade nyss med Emma i telefon, så jävla fin hon är egentligen alltså. Visst, "förändrad" eller vad ni nu vill kalla henne men icke sa nicke, inte egentligen. Som de flesta vet så har ju jag och Emma så mycket kontakt som förut, i princip ingen fakiskt.. Och visst vi kanske aldrig blir som i sexan och sjuan igen för det är bara att acceptera att vi har blivit för olika, men vi jobbar på det och det gäller bara att få det att fungera även fast hon byter skola efter sommaren. Det är inte ju inte direkt så att man bara glömmer varandra efter vaddå... 11 år ?


Gick och köpte Calippo Shots på rasten, fan vad heaven ! Livet lekte verkligen när man gick där i solen och bara visste att they are back för faaaan :D

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: