2011-05-28 | 23:34:23

detta fält måste fyllas i

[ ] Han är svensk.

[X] Han är i din ålder

[X] Han är lång.

[X] Han är mogen 

[X] Han är söt.

[ ] Han är okysst.

[X] Han är snäll.

[X] Jag kan säga allt till honom. 

[X] Han är lätt att dela ett gott skratt med 

[X] Han är mobbad.

[ ] Han är blyg.

[X] Han är framåt.

[/] Han har gjort dig ledsen.

[X] Han har gjort dig glad.

[X]  Jag kan prata med honom om jag är ledsen.

[X] Vi kan dela glädje tillsammans. 

[X] Jag har varit arg på honom.

[ ] Jag har skrikit åt honom.

[X] Jag har kramat honom mer än tio gånger på en kväll

[X] Han har tyckt att jag har varit jobbig. - HAHAHAHHA, sanningen svider !

[X] Han tycker att jag är snäll

[X] Jag har sovit hos honom. 

[ ] Han har sovit hos mig

[X] Vi har kollat på film ihop

[X] Jag brukar tänka på honom. 

[X] Jag brukar sakna honom.

[X] Han kommer lista ut att det här handlar om honom om han skulle se det här.

Sista inlägget för ikväll, nu väntar sängen och åtta timmars sömn !

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: