2011-05-31 | 18:13:27

don't mess with the uppdatering

Vet att den rockar, ni behöver inte påminna :) men jaa, vad hände igår.. ? Sonjis fyllde år, ringde och väckte henne runt sex på morgonen och grattade, inga tvivel om att hon älskade det. Sen vart det skolan, gjorde inte alls mycket, men fattar inte grejen med att vara där nu på slutet när man inte gör nåt ? Jag och Sonja gjorde en fetma skylt till grejen vi gjorde idag och det var i princip den skoldagen. Efter skolan åkte jag och Frida hem till henne och åt snabbisar, sen kom Mattias och vi åkte till Sonja. Vi hängde där ett tag, sen åkte alla förutom Sonja till vällingby. Där köpte jag chips och åkte sen tillbaka dit och åt. Sen spelade jag och Sonjis gitarr i några timmar och sen däckade vi, lite slepptalking och mummel från bådas sida också haha.

Vi vaknade imorse en timme för sent och packade våra saker och drog in till stan. Dagens mission var att sjunga på stan för att samla ihop pengar till barnen i Zambia, homosexuellt värre. Vi stod i alla fall på lite olika ställen i stan och sjöng, klirr i kassan vart det men inte som vi trott. Kom hem vid typ halv 15 och sen dess har jag bara degat för sånt behövs ju också. Nu ska jag springa över till Ann och pappa, Anna fyller år och det blir tydligen värsta fekken hahaha ! Jaja, smell u later alligator :)


Right about jätte nu

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: