2011-05-15 | 22:38:38

du är nån annan nu, i och för sig, men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Sista inlägget för ikväll, kan också konstatera att jag tar himlans mycket inspiration till rubriker från Veronica Maggios nya låtar. Men jaja, dom äger så det är ju bara bra. Istället för att ha träffat vänner ikväll som jag hemskt gärna ville så stannade jag inne och pluggade, tacka gud för det för fy fan vad glad jag är över att jag blev klar! Det blir redovisning av svenska 30 imorgon, något jag tvekade starkt på senast.. igår.

I alla fall, imorgon ska jag till skolan tidiiiiigt så att jag hinner fixa klart hela texten tills efter BG:en. Har idrott som tar upp typ hela eftermiddagen så måste fixa allt innan lunchen på 45 minuter. Det räcker helt enkelt inte så får gå upp med tuppen och åka till skolan tidigt imorgon alltså. Töntigt jag vet, men vad ska man göra? Nu måste jag sova, ska duscha innan jag lägger mig också så har lite bråttom. Shit vilket lame inlägg, men ville klämma in nåt - so here you go, inklämt ! Godnatt ;)


Nej vaddå längesen ?!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: