2011-05-25 | 12:57:55

efter regn kommer solsken

Sitter här, filmen är precis slut. Öppnar facebook-fliken och får typ direkt dåligt samvete för att man är van att vid att det oftast är 'plugg' som är ärendet på datorn. Fatta glädjen när man inser att DET FINNS INGET ATT PLUGGA MED !! Sista grejen som var nödvändig att göra gjordes idag, jag är fucking klar för terminen. Blir helt galen när jag tänker på det :D Gjorde samma tabbe idag när Evelina sa att vi skulle ses snart. Tänkte i huvudet att jag visste att jag inte kan på fredag eller på lördag. Skulle precis skriva söndag när jag tvekade eftersom jag fördmoligen behövde plugga då, MEN NEJ DET BEHÖVER JAG INTE ALLS ! Så jävla najs, lovet har ju i princip redan börjat :D Dom sista veckorna är ju typ "hej. samling. hejdå" eller utflykter och sånt. Shit jag älskar livet !


Mer sommar än såhär blir det inte !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: