2011-05-15 | 14:04:24

emmaslemma och bellzzz

Kvällen igår ändrades ganska snabbt hehe. Jag, Bell och Emma bestämde oss för att spendera kvällen hos Emma efter att ha varit på innebandyavslutningen. Så aa, runt kvart över nio ramlade vi in där, vi checkade på Eric Saades pinsamma förlust såklart. Sen spelade vi little big planet, men efter att ha konstaterat att min och Bells gubbar bara ville rövköra stängde vi av. Vi somnade runt halv 2, i alla fall jag och Emma. Vid halv 4 vaknar jag av att Bell sitter på en med ansiktet några centimeter mitt och asgarvar. Jag hade tydligen fått en makeover över i princip hela kroppen med hjälp av hennes eyeliner. Skitsnygg vart man, synd bara att mamma inte uppskattade det faktum att jag går runt med en kuk på kinden lika mycket som jag och att det inte går bort ! Benen är dessutom helt täckta med massa små gulliga meddelanden, fick mustasch och McDonalds M som ögonbryn, heaven !

Nu sitter jag hemma med blött hår och sommarkläder, ska plugga typ. Ska också ta och ringa Sonja, hon kanske vill komma över och plugga med mig eller nåt. Imorgon är det skola, skratta eller gråta ? Det känns som att det lättar upp i min skolgång nuförtiden faktiskt, då vill man ju bara gå till skolan och fixa klart all skit.


Jag älskar er, så jädrans klockrena människor ! <3

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: