2011-05-01 | 18:31:30

en balanserad kost är en kaka i varje hand, spikat !

Kommit hem från Mattias nu, kollade Sonjas blogg och har blivit anlklagad för att ha dissat. Men så är det inte, igår bad jag henne smsa när hon vaknade så att jag visste när jag kunde komma. Men hon smsade aldrig trots att jag visste att hon var vaken eftersom Frida sov hos henne och hon behövde vara hemma samma tid som Julia behövde imorse. Så aa.. så är det. Anywayyy, ska plugga hela kvällen och försöka bli klar med min svenska berättelse en gång för alla så att jag kan ta respons den här veckan som kommer. Kan för i övrigt meddela att det går skit för mig i skolan just nu, kaaaaaaaos.

Aja, hos Mattias kollade vi först på Felix Herngren boxen som Julia glömde hos mig när hon gick och sen satte vi på nån annan film som handlade om baseboll (?). Var skittrött och småsov mig igenom det mesta men det är ju najs det med. Imorgon är det skola och är typ taggad bara för att jag har så jävla mycket att göra, inte okej D:

Nu ska jag plugga, bloggar efter maten !


Jaa.. Vad ska man säga ? Varför skulle jag dissa denna pudding ?!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: