2011-05-26 | 10:01:47

Godmorgon fan !

dagens humör: glad, pigg men hungrig som fan
dagens glädje: min relationsstatus
dagens besviklese: att pappa väckte mig vid sju
dagens överraskning: ska titta på hitta nemo, woow, surprise
dagens lyckande: fick tillstånd att ta biobiljetter som vi har nere i köket om jag ville
dagens misslyckande: hittillls förmodidligen att jag är sjuk fortfarande och inte kommer få träna ikväll
dagens garv: skämten på Hitta Nemo
dagens tanke: DAGEN KOMMER ROCKA !

Sitter nu hemma i soffan och tittar på TV 11, plastikkirurgernaaaa. Pappa väckte mig vid sju imorse, men lämnade snabbt rummet när han konstaterade att jag var sjuk fortfarande. Hittills idag så har jag inte gjort så mycket, bara chillat och det är allt jag komemr göra idag. Ska nu gå ner och göra pasta, sen ska jag äta den framför Hitta Nemo min älskling. Sen blir det duschen och senare idag kommer Mattias. Hahah, känns helt overkligt att vi är tillsammans men fy fan vad jag inte ångrar det en sekund ! :D Ja vad mer ? Juste, pappa har biobiljetter nere i köket till valfri disneyfilm, har sex stycken så om det är nån som vill gå med mig under dagen så.. slå en pling (a)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: