2011-05-13 | 11:26:18

hej jag hatar rubriker, säg vallaaaaaaaa för jag är svenne !

Emma:
Vad hände med våra vackra bilder tildis? ;)

Svar: Ta't lugnt, dom kommer grumsilumsan ! Speciellt den sista som är tagen nedifrån, den är ju bara heaven :D Men jag hann inte igår för jag pluggade, fixar nångång i helgen ;)

Aboo, sitter i skolan i min ensamhet. Måste verkligen skriva på min novell så fattar inte vad jag håller på med egentligen men jag har en plan... En plan som kommer inkludera två redovisningar i svenska idag... Det kommer utnämna mig till världens cooling ! Nu känner jag att det börjar spåra ur, men än så länge så har det i alla fall inte hänt något hemskt, tänkte på datumet liksom. Efter skolan ska jag hem och städa, packa och hänga lite snabbt med Mattias, vid halv 16 åker jag till Bell och sen rockar vi fett i hennes jacuzzi, wihoooooooo !
Bjussar på en fin bild ur arkivet eftersom jag inte kan ladda upp några nya från skolans datorer, så here you go! 

                
Hahahahahha vilket skämt ! Nej men hittade den här bilden i arkivet och har dom på mig nu så tyckte att det passade, ooookeeeeeeeej ?!
/M.                            
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: