2011-05-28 | 17:41:50

home is wherever i'm with you

Kom hem från Frida runt kvart över 13, dom skulle åka och provrida potentiella sommarhästar så jag blev kind off.. utslängd.. Nej men skulle ändå hem så det passade alldeles perfa.

Kvällen var i alla fall matglad, minst sagt ! Vi hade två chipspåsar, två 1,5l drickor, godis för 87 kronor och två kg glass, yeeey. Vi tittade på Big Brother, åt, kollade på BB igen, åt, tittade på nån random skräckfilm, åt, tittade på Bert - slutade äta. Vi somnade ganaska tidigt så vi måste ha ätit fort som satan. Jag och Frida konstaterade att man har sina vänner som man alltid tjockar med, dessvärre brukar det alltid sluta på just den här sättet när jag är med henne. Förutom att äta så tog vi massa fina bilder, Frida har dock lagt upp dom i ett privat album för hon är totalt brainwashed så jag får inte tag på dom -.-

Så länge kan jag bjussa på nya drogen, åååh kärlek !



/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: