2011-05-18 | 22:31:50

i'd rather be with you

Nejmen tjaaa ! Skolan idag rullade på, redovisade nääästan så fixar imorgon. Drog till konsum på rasten med Sonja, Agnes, Mattias, Adam bästavän, Jesper och Eric. Vi satt på en bänk och stekte, soligt som fan ju. Sen när vi kom tillbaka märkte jag att mina nycklar var borta så det var ju bara för mig och Agnes att springa tillbaka, standard. Hittade dom i alla fall, jävligt tur.

Efter skolan åkte jag och Mattias hem till mig och gjorde massa NO-frågor, prov om en vecka och fattar ingenting. Skulle ha träffat Evelina ju, men stackarn har översvämmats in typ hahahhah, sorgligt roligt men ändå synd. Så aa, åt med Amanda, Sonja och Mattias och sen var det time för kyrkan. Mattias drog direkt efter gudtjänsten men vi andra stannade, det var avslutning med grillning och värsta partyt. Lovar, musiken hördes säkert över hela centrum, jävligt religiöst hahah. Jag och Sonjis gjorde förresten roligaste saken som Amanda fick på film, shit pommes vad jag skrattade ! :D Kom hem typ nyss i alla fall, det blev kallt på slutet och grejer. Men skitvärd kväll fan, har saknat Amanda och hennes klumpiga personlighet som fan märkte jag ! Nu ska jag fortsätta titta på How I Met Your Mother, konstigt jag vet men kan ju passa på om jag råkar tajma in.


Jaa det här var ju ett tag sen, men här är i alla fall en skitfin bild på mig och Amanda.. döm mig inte, jag var sex !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: