2011-05-13 | 11:43:51

IGEN ! jag var då allt bra gullig

if it's real we'll make it thrue, cause all i need is you

Emma Victoria Kerwander.

farfars fru carina satt och pratade med mig och idag, om att hon flyttade till sverige ifrån finland när hon bara var femton år. hon tappade kontakten med alla hemifrån, och hon sa att hon inte har sett sin allra bästavän som hon älskade mest av allt i hela världen på över 50 år. hon vet inte om hon har familj, vart hon bor, hur hon ser ut, och hon kan lika gärna vara död. hon berättade om det ganska lätt, men tänk om det skulle bli så. nu menar jag inte nödvänigtvis att jag sa flytta till norge om ett år eller nåt, men tänk om vi börjar på olika gymnasium och hittar nya. hälsar om vi ser varandra i vby eller om jag går förbi ditt hus, men inget mer. det är i såna ögonblick som man förstår hur mkt du betyder. men vi ska åka till cypern när vi fyller arton och åka slingshot, vi ska bli nästa generations lauren och heidi (utan reality serie dock), vi ska superhjältar som hoppar omkring på alla byggnader som dom gjorde på franska filmen, vi ska gifta oss med tom och bill kaulitz (driv, men HAHAHAHAHA kommer du ihåg?!), vi ska åka till universal studios tsm, och vi ska hålla kontakten.

jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva.. men vill bara att du ska veta att trots att folk inte tkr att vi har den bästa vänskapen, att vi bråkar mkt osv.. men vi behöver inte bry oss, vi har inget att bevisa för dom, gud gjorde oss till bvänner för han visste att inga föräldrar skulle kunna hantera oss som systrar. du är min, och deras klagomål kommer inte förändra det.

 men bara så du vet; trots att jag låter negativ till dina beslut ibland, trots att jag garvar åt dina mest seriösa ögonblick, trots att jag kanske inte alltid finns där när du behöver mig, trots att jag kanske inte prioriterar dig först när jag borde och trots att jag ibland tkr du är hopplös och allmänt idiotisk.. trots det så är du det finaste jag har, och jag älskar dig. jag säger som jag alltid säger.. Man kan jämföra vår vänskap med känslan man får man har kissat på sig. Alla kan se det, men det är bara en själv som känner den ständiga värmen. <3

/DinFinneIRövhålet
Puff, Varm, Mulle, Marsvin, Lunkan, brunnetteennn & Mathilda




















och alla som undrar, jaa jag var tvungen att leta upp alla fina bilder

/M.

2 Kommentarer
e:

saknar och älskar dig enormt......

2011-05-13 | 16:55:48
URL: http://eemzons.blogg.se/
FREDRIKA PERSSON:

allt bra? :D

2011-05-14 | 12:16:42
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: