2011-05-13 | 11:35:34

kolla vad jag hittade !!!!! D:

Jag älskar dig

Tycker att det börjar bli lite uuute att skriva en press på nåns pea, så det får bli ett blogginlägg (:
Vart ska man börja? emma har alltid vart den som jag har beundrat och jag har alltid stått i skuggan av henne. visst, hennes ideér är helt jävla psykade och leder aldrig till nåt bra men jag tror jag acce dom eftersom det är just emmas. när hon är sig själv är helt pantad, flummig och allmänt hyper, och ingen vet när dom stunderna kommer. tyvärr är det ofta ute i allmänheten på tex tuben eller på en buss. -.- emma har förändrats en hel del det senaste året, och många kommer typ och säger att det inte är samma emma som den man kunde skratta åt, men för helvete, vad vet ni om det?! alla förändras, även mästerverk! om ni inte gillar henne längre beror inte det på att hon är förändrad, utan för att ni har fått för er det och slutat vara med henne.

Haha som i vanliga texter måste man ju berätta om några händelser tsm. börjar med en "typiskt emma händelse", vi har på kaanan (vilket för i övrigt var dom bästa dagarna i hennes liv) och vi skulle simma från hopptornet till en sandstrand som ligger en bit bort därifrån. emma är livrädd för att simma där för att det är fullt med "vattengräs" (emmas ord för sjögräs) under vattnet, men plötsligt simmar hon under vattnet. hon är inte alls i länge men kommer ändå upp helt jävla andfådd med vattengräs i ansiktet och i håret och säger helt förtvivlat: "MAN KAN INTE ANDAS UNDER VATTNET!!" haha, jo tack jag vet ! En annan gång var när vi var i sälen tsm, vi tränade inför pulka-VM hela kvällarna och kvällen före det så låg vi och lyssnade på musik, och jag var helt säker på att hon låg och sov. vi låg i en våningssäng och hon låg över mig och helt plötsligt tittar hon ner från sin sängkant så att hon hänger med huvudet upp och ner mot mig och säger: "Mathilda, som stryper en gås därinne!" jag började asgarva, man blir ju lite flummig när klockan är runt 2 på natten ! det blir defenitivt emma också och ramlar ner så att det enda stöd hon har för att kunna hålla sig uppe är sin hand som hon har på ett bord bredvid min säng, som är i samma höjd som mig. på det bordet står min hårspraysflaska som hon råkar välta, och det lät så jävla kul, typ DIADOING! då börjar vi asgarva och emma klarar inte av att hålla i sig längre, hon ramlar nermed huvet i golvet och fötterna i min säng, i mitt ansikte. dan efter ringer emil och frågar vart fan vi är, klockan var halv 12 och vi hade missat pulka-VM. lyckat.

emma du ska veta att när som helst, överallt kommer jag alltid finnas där för dig. i alla lägen. spelar ingen roll vad jag förlorar av det, det är bara dig jag behöver.

Tre ord, 12 bokstäver, tre mellanrum, en känsla, en mening
Jag älskar dig. §

/Mathilda




på söder i sexan


i falun, framför psykhemmet


gaaaammal !


sommar på ponnyerna


vi var ju där under värmeböljan så vi fick åka och bada varje dag


big smiiile :D


überdriv


HAHA, gammmal ;p

BLOGGINLÄGG JAG SKREV PÅ EMMAS BLOGG I OKTOBER 2009, ETT OCH ETT HALVT ÅR SEDAN ALLTSÅ. HAHA JAA.. TIDER FÖRÄNDRAS :) ERKÄNN, VI VAR GANSKA SÖTA SOM FJORTISAR ?

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: