2011-05-26 | 00:41:41

life's good

Rubriken säger allt ! Allt klickar just nu, det gör inte ens nåt att jag typ kommer få mina första IG:en tack vare min "insats" på provet idag, livet leker !

Imorgon ska jag vara hemma igen, kanske får träna på kvällen om jag blir bra liksom. Det verkar som att Mattias och Joshi kommer förbi mig ett tag under dagen, sen på kvällen ska jag sova hos Sonja. Har en känsla av att det kommer rocka fett eftersom jag förmodligen kommer vara lika glad då, man blir ju dessutom glad när man är med de finaste <3 Är verkligen inte trött, snarare typ... pigg, jobbigt läge menmen vad ska man göra när man är glad som tusan ?! Nej nu... Ska jag gå på toaletten och sen ska jag typ göra nåt riktigt avancerat. Vet inte vad än, men nåt kreativt. Hahahahaha vet inte vad jag skriver hahahaha, shiiiiiiiiiiiit :D


Bild på mig och älskvärda tjejer, fan vad jag kommer ihåg kvällen ! Bjuder lite, men den är fin på dom andra :D

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: