2011-05-25 | 12:09:14

"Men Marwin, lugna dig!" "Du säger inte till mig att lugna mig ponyplutt!" "Neaj, han var inte så rolig ändå."

Namn: Mathilda Lundqvist

Längd: 1,56 typ

Är du nöjd med den? Nej

Smeknamn: Mathew (skolan), Matti (laget + Agnes), hahah standard

Hur tycker du året 2011 har varit hittills? Både ris och ros. Känns som att det går jättelångsamt

Saknar du nånting från förra året? Jovars

Vilka hårfärger har du haft i ditt hår: Typ mitt naturliga (ljusbrunt), sen tonat mörkare en gång

Favoritlåt: För tillfället typ..  Give me everything

Vad tycker du om vegitarianer? Kul att dom orkar lägga ner energi på att tänka på djuren, synd att det inte gör nån skillnad eftersom man dödar djuren ändå.

Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker? Egentligen dömer jag inte personer på det sättet, så länge han inte drar in mig i det så. Men nej, egentligen vill jag inte det såklart !

piercingar: Hål i öronen och i naveln i höst

ögonfärg: Gröna

Sommar eller vinter: Sommar

Litar du på alla dina kompisar? Haha nej, men dom jag är närmast med är ju dom jag kan lita på, kanske just därför jag är närmast med dom ? :P

Choklad eller lakrits: Choklad, lakrits smakar blajja !

coca cola light eller coca cola? Coca Cola

Är du osams med någon nu? Tror faktiskt inte det, fan vad skön känsla  

Vem kramade du senast? Agnes gullerumpan

När fick du din senaste, riktiga kyss? Hehe, igår :]

Hur vill du att din framtid ska se ut? Ljus antar jag. Avspänd och allmänt lyckad hahah

Har du bra betyg? Ja, men sliter ju som fan för det så är inget jävla underbarn eller nåt

Favoritläsk: Egentligen Fanta, men för tillfället Cola

Gillar du McDonalds? *älskar

Är du utländsk? Jag är åttondels-same :DDDDD

Favoritdjur: Har liksom växt ifrån det stadiet

Kan du böja benet över huvudet? Vad tror ni om  mig ?!

Hårfärg: Brunett skulle jag nog vilja säga 

Vad gillar du att göra? Lyckas, träna, äta, ha kul

Har du blivit riktigt sårad nån gång? Ja haha

Vad har du ätit idag? Standard frulle i skolan och sen popcorn, morötter och dipp

Var du glad igår? Ja, fast var sjuk

När grät du senast? Längesen, SCOOORE !

Senaste låt du hörde: Eftertextlåten på Hitta Nemo, den heter typ Sailing eller nåt tror jag

Senaste inköp: Frukost

Brukar du äta frukost: Ja men äter det aldrig hemma

Vad gör du om helgerna: Tränar, är med vänner, pluggar 

Gillar du att få uppmärksamhet: Jovars, men inte på fel sätt

Din största talang: Jag vet inte, kunna stoppa in SL kortet i munnen ? ;)

Vad tycker folk om dig? Brukar jämföras med Ove Sunberg, "jobbig och snål". Nej men jag vet inte, förhoppningsvis bra saker

Hur tycker du ditt hår är? Tunt och långt

Brukar du bädda sängen: Hos mamma ibland

Vilken är din favoritfilm?: Hitta Nemo, så jävla fin film ! Ååååh :$

Gillar du att vara singel? Nej det kan jag inte påstå

Vart nånstans vill du bo? Vet inte

Vem har du känt ända sen du va litten och som du fortfarande är med: Agnes :D

Är du nöjd med dig själv: Sådär

Vad skulle du vilja ändra på dig själv? Mina fräknar och min mage

Hur mår du just nu: Bra, pigg och grejer

Senaste program du såg på: Faktiskt något fysikprogram inför provet som var idag

Senaste film: Fortfarande Hitta Nemo

Vad var det senaste du sa? "Jaja, hejdå pappa!"

Tvättar du ansiktet ofta? Varje dag tror jag

Vem vet mest om dig: I stora drag genom alla år: Emma, nu förtiden: Sonja

Vem var den senaste personen du umgicks med: Mattias, eller aa det var senaste efter skolan i alla fall

Hur dags gick du och la dig igår: 24.00

Vad behöver du mest just nu: Nässpray

Har du fler kort på dig själv än vänner: Vet inte riktigt, nej det tror jag inte

Har du bra minne: Vet inte, kommer inte ihåg :)

Vad ska du göra ikväll?  Vara i kista med Sonja och Mattias och sen bio med den sistnämnda, baksmällan II

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: