2011-05-27 | 11:09:45

nostalgikväll

Igårkväll gick ju jag och Mattias på Pirates of the Caribbean, den var väl sådär tycker jag. Satt och hade 3D glasögonen i munnen under typ hela filmen så såg inget på skärmen och var inte intersserad av att göra det heller. Vid typ halv 23 gick jag hem till Sonjis och där var redan Frida. Vi satt ute på Sonjas baksida med filtar, red bull, monster och tända ljus. Så jävla härligt ! Vårt mission var att dygna, men enligt dom så somnade jag vid ett - vilken myt ! Nej men jag tyckte det gick bra i alla fall, lite smått kallt men det funkar det med. Vid 5 började vi jobba oss upp mot vardagsrummet igen, då låg jag med fötterna i Sonjas ansikte och gullade :] Vaknade runt halv 11, dom gick upp och stekte ost (?) och jag tittade på. Vid 13 senast ska jag hem och då ska jag och Ann åka och äta thaimat. Kan inte blogga mer nu, men vi hörs eller nåt sånt !

 
Visst var dom fina ?! Blir skitglad när jag tänker på dom, thihihihhihihhihihiihih. Ellöööööör ?

/M.

1 Kommentarer
HANNA:

söt du är :)

2011-05-27 | 11:38:06
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: