2011-05-28 | 23:01:50

okey, so we've got a situation here...

Kom just på att jag måste upp med tuppen imorgon ! Skitmycket saker som jag måste göra, och det värsta jag vet är att stresas inför dagar som inte är skoldagar. Ska därför upp typ... åtta eller nåt. Usch och fy ! Men dagen kommer rocka, ska springa över till pappa snart och byta till en Sony Ericson mobil så att jag kan fota lite imorgon, omtänksam tjej här borta !

Pratade med Mia i tele i ungefär en timme tidigare ikväll, helt sjukt vilket hat hon har mot Umeå alltså ! Men det är väl självklart att man älskar Sthlm mer, hur kan man inte göra ? Vi ska ju i alla fall på grönan imorgon, så himla sött att hon aldrig varit på en riktigt nöjespar förut, men imorgon blir det ändring jaoooow. Synd bara att det ska regna, vilket flyt !


Stockholm i mitt hjärta

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: