2011-05-24 | 15:09:07

sjukstuga

Jahapp, sjuk idag, inge vidare. Igårkväll åkte jag lite spontant till Sundbyskolan där Frida, Julia, Mattias, Micke, Johan och Carl var. Jag satt mest och frös och körde norsk fylla med Frida den yr-apan ! Nej men det var najs och kom hem vid kvart över 22 dubbelt så förkyld som jag var innan jag åkte. Pratade med Mattias i tele och sen la vi på, men av nån himla konstig så vaknade jag en timme i precis samma position av att jag låg och pratade med mig själv i telefonen - standard ! HAHAHAHA... nej men det var ju.. najs.

Vakande i alla fall imorse som ett vrak, helt död; snor i hela ansiktet och en hals som var trippelt så stor som den borde. Kände liksom att det var bra att stanna hemma. Mattias kom hit på dagen, vi tittade på Hitta Nemo och sen vid typ 13 så åkte han tillbaka till skolan. Väntar nu på att han ska komma och lämna tillbaka mitt busskort som han fick låna, sen ska jag plugga som en nööörd. Ikväll kanske jag åker till Sundby igen, men det känns långsökt med tanke på hur jag mår. Vi får se vad som händer jaoooow. Imorgon är det 25:e förresten, klirr i kassan med andra ord ! Det första jag ska göra är att bränna en del av dom på bio, Baksmällan II liksom ! Nu ska jag dra, tjaråå :)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: