2011-05-26 | 14:55:54

"sonja victory stone"

Min rubrik är intern med mig själv, punkt. Dagen har varit seg, har verkligen inte gjort nåt. Efter senaste inlägget degade jag vid datorn i typ en timme, sen gick jag ner och kokade pasta. Åt den i typ tio minuter, men lämnade den sen sedan stående på bordet av nån anledning och gick och la mig i Rebeckas säng. Där låg jag i tre varma timmar och när jag vaknade gick jag och duschade. Pratade sedan med Mattias och vi bestämde sedan lite spontant att vi ska se på bio idag igen, all on me. Nej men har lite gratisbiljetter hemma som snart går ut så vi ska gå och se Pirates Of the Caribbean i 3D, naajs. Den börjar 18.30 och eftersom det inte går att reservera biljetter med dom töntbiljetterna jag har så måste jag själv åka upp till Vällingby och köpa dom får Mattias ska vara med Martina. Men jaja, livet går vidare. Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin, föna håret och städa lite i vardagsrummet, sen drar jag. Tar bussen som går om en halvtimme ungefär :)


Hatar att dom har bytt ut tjejen men aja :(

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: