2011-05-16 | 18:18:01

sonjis strutsis

Sonja kom nyss, vi ska laga thaimat och sen gå ut och gå med Frida om det har slutat regna. Efter skolan var jag med Mattias, standard. Sen åkte jag till tandläkaren, har officiellt fått mitt första hål och ska dit och borra imorgon redan. Nervös som fan ! Har inte så mycket mer att säga, skolan gick bra och pluggade som fan och det lönade sig, wihoo !


Frida, frida frida... Min lilla gullerumpa. Du är bland det finaste jag har gumsilumsan, stöttar dig i allt, allt. Men jag tänker också varna dig i allt, för jag bryr mig om dig som fan. Men ingenting kommer nånsin kunna ändras mellan oss oavsett vad du gör, du är för fin för det. Men vill samtidigt att du ska kunna säga allt till mig, det ska vara detsamma för dig som det är för mig. Öga mot öga, njure mot njure - standard <3 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: