2011-05-01 | 13:18:49

valborg jaow

Kvällen igår blev konstig men najs. Jag, frida, julia och sonja åt hos mig, vi lagade maten själva för vi är så grymma. Sen drog sonja och frida och dom såg vi inte mer på resten av kvällen. Jag och julia åkte till melli i mariehäll, men det var massa knas där så vi drog med mattias, joshi och friman efter typ en kvart. Vi tog bussen till alvik där vi satt på donken och käkade, standard liksom. Vi satt där ett tag och jag och julia landade hemma hos min mamma igen vid typ halv 12. Lite skumt sätt att fira valborg kanske men det var fett najs ! Jag och julia skrattade som fan och sen somnade hon till skräckfilmen som vi såg, till slut gjorde jag likadant. Idag har jag typ städat, visning hos oss idag så jag behövde komma ut ur huset. Står därför nu på Spånga och är på väg till mattias, vi ska väl typ kolla film och lite sånt coolt. Aja, tjaråå ! /M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: