2011-05-22 | 21:35:59

we're sick like animals

Uppdatering äger, jag vet ! Men är ju då hos pappa och där har vi inte alltid fungerande datorer, men ska försöka. Helgen har varit najs som fan för i övrigt.

Fredag: Sov hos Mattias, kom dit runt 20. Vi kollade på Pirates of the Caribbean 3 ett tag men sen så gjorde vi inte det längre. Sov inte så mycket för det var varmt som satan, spec på morgonen, trodde jag skulle dö ! Var med honom till klockan 18 på lördagen, vi konstaterade att världen inte gick under så då åkte jag hem hehe.

Lördag: Ja, dagen spenderades till mesta dels med Mattias. Vi gick inte direkt upp förrän typ 16, då åt vi pankisar som hans mamma gjorde åt oss och lite sånt. Vid 18 konstaterade vi att jorden inte skulle gå under och då åkte jag hem heheh. Nej men jag åkte i alla fall hem, åt, duschade och åkte till vällingby för att hänga med Sonja och Mattias återigen. Kom hem runt kvart i elva och då plugagde jag fysik och hade världens konsert för alla våra gäster hemma i köket. Score ! Somnade runt halv 2.

Idag har jag varit med Sonjis. Vaknade runt halv 11 av att jag var helt blöt av svett. Duschade svinisch kallt och typ fem minuter senare satt jag i bilen på väg till Pysen. Vi hade som mission att spela in en låt med hennes pappa idag, homosexuellt värre men dom hade ju värsta DJ kaoset hemma ju ! Vi spelade i alla fall in låten Animal, tog typ fem timmar för en låt. Snabba tjejor, jomen visst ! Tänker dock inte lägga upp resultatet här.. eller kommer jag ? Inte nu i alla fall för ska plugga fysik :)

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: