2011-05-25 | 23:09:04

"WOOOW..." "Ja, och jag har värsta bången!"

Säger bara en sak, den där filmen var heaven ! Visste det :D

Kom till Kista runt kvart i 16 med Sonja och Mattias, vi gick till H&M och lite andra affärer. Sen vart det donken såklart, standard, dock var det bara jag som åt så kände mig tjock som fan. Sen åkte Sonja hem och jag - som är Mattias bitch - blev omkring dragen i gallerian överallt dit han ville gå, tack fan. Sen gick vi på bion, skrattade som fan. Den är så jävla galen, man blir ju typ mörkrädd hahah. Musiken i filmen är ju dessutom tung som in i satfläsk, Alan är snygg som fan och jaa.. om man tänder på små kinesiska bollar så är det här himlen osv osv osv osv. Sen tog vi i alla fall bussen hem och allt sånt tjaffs :)

Sitter nu framför TV:en, första kvällen som man utan dåligt samvete kan göra det och veta att man inte har nåt att plugga med. Älskar känslan ! Ska titta vidare och ringa Mattias om typ.. två minuter tror jag det var. Aja, bloggar senare !

 
Två fina bilder på mig och Frida, ska sova hos henne på fridayyyy !

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: