2011-11-24 | 07:50:49

24 November

Tjenare! Sitter i sängen, ready for school already, känns väldigt bra faktiskt! Ska om en tio minuter gå ut till bilen så har lite tid att spendera :)

Gårdagen började med skola, skrev prov hela förmiddagen och hade NO med halva min grupp på eftermiddagen, har färg över hela naglarna nu... Sen efter skolan ringde jag Sonja som var hos Fredrik, drog hem till Mattias och tittade på Mamma Mia medans hon var där. Träffade Johanna på bussen till spånga, vi drog hem till Sonja och tog bussen till Vällingby. Där var redan Sara, vi keka donken och chillade där ett tag. Sen drog Sara, så jag, Johanna och Sonja gick till kyrkan. Det var tråkigt så vi åkte hem till Oscar istället, kollade när han spelade pang pang spel och sen spelade vi Guitar Hero! 

Idag ska jag till Gymnasiemässan, ska hänga med Bella som står vid Klara Norra och checka in skolor, är ju ganska behind när det gäller mina val...

Hejdoooo!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: