2011-11-03 | 11:11:03

blabla bla, varm choklaaaaaaaaaaad

Hejhej, trevligt att råkas. Är helt död i huvudet, skityr, kall och bara allmänt usch! Känner mig inte trött, även fast det är precis det jag är :( Ska därför snart börja röra mig hemåt, hoppas på att bli pigg på vägen. Plugg i mängder väntar mig när jag kommer hem, känns ungefär så ruttet som jag hade förväntat mig...
Men är ju ledig igen så kommer inte behöva lägga ut hela denna dags lediga tid på att plugga, känns trevligt. Woow, ljuset i mörkret!

Annars då? Kan meddela att jag är i princip pank tack vare detta lov, att jag har ätit alldeles för mycket godis och chirre osv osv och att jag ska sluta med det, punkt.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag börja gå mot bussen i detta fina väder :) Eller är det fint? Har inte tittat, sitter i Ewes källare ju, men det lär ju vara grått dårå med tanke på vilket land vi befinner oss i. Jag älskar dig Sverige, nu och föralltid, jag är med dig dag som natt, pusssss <3 <3 <3 <3 <3

Aa, hejdå!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: