2011-11-01 | 14:17:52

Bowling och thaimat

Hejhopp gummisnopp! Mina planer om American Pie och popcorn igår natt dog ut när varken Sonja eller Fridde ville vakna längre än fem minuter. Det blev sängen och alla däckade på ca 30 sekunder, förutom Sonja som låg och trodde att clownen från filmen vi såg skulle komma. Heheheh standard! Vi vaknade runt tio, eller blev väckta, dom drog vid typ kvart i 11.

Runt 11 kom mammas kompis Birgitta, var tvungen att hänga med dom Vi var och bowlade och sen åt vi thaimat. Maten var god i alla fall :) Ska nu plugga, svenska blir det. Ikväll är det träning, sen kommer Mattias hit! Imorgon ska jag vara med Sonja och Ewe, vi ska till stan. Måste köpa lim till mina giant lösögonfransar som jag ska ha på Fredag kväll, ska till min gudfar på nån årlig Halloween grej och det är tvång på utklädnad. Nej men det blir nog bra!...

Nu ska jag plugga!


Mums, vilka puddingar!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: