2011-11-05 | 22:06:09

Han har bränt alla tänkbara broar, han har sänkt alla möjliga skepp

Tjenamellanbena! Sitter hos Mattias, spelar sims. Vi har precis ätit middag, fetma najs!
Igårkväll hade jag träning, det gick bra men det var inte så många där vilket gjorde det typ... ganska jobbigt. Hamnade i lag med Emma P och Jossan, rightarna for the win! Vi krossade, punkt. Sen efter det åkte jag hem till min otroligt mogna familj som hade Halloween party med min gudfar och hans familj, fett läskigt! Tittade på film, sen Jersey Shore, pluggade dessutom hela den tiden. Däckade på soffan till Pimp My Ride runt kvart över ett, gick till sängen några timmar senare. Det var min första kväll hemma med bara familjen på väldigt väldigt länge. Brukar antingen ha kompis med, eller så sover jag borta, i princip aldrig bara hemma.
Idag har jag inte gjort mycket, vaknade runt 11, helt dött i hela huset. Gick upp och pluggade i en timme, sen gjorde jag hamburgare vilket jag råkar rocka på, sen pluggade jag lite till. Runt 16 började resten av folket komma hem, rensade lite gamla skor och kläder och vid kvart i fem fick jag skjuts av pappa till Mattias, sover här. Hans föräldrars kompisar är här också så det är trevligt :) Nu ska vi ut och gå med Adam snart, börjar bli standard!
Inga bilder tyvärr!
/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: