2011-11-21 | 22:49:41

Han leder kärringarna över övergångställen

Hej alla glada, jag är glad just nu i alla fall! Dagen har gått bra, men har inte fått så mycket gjort dessvärre. Franska på morgonen som ingen fattade ett skit av, ajajaj. Lunchen smakade piss, och på eftermiddagen hade jag inte mycket mer än luciaträning. 

Efter skolan åkte jag och Sonjis till Kista, vi skulle till um. Jag skulle fråga en grej om mina piller, och Sonja av andra skäl. Sen åkte vi till Teo där redan han, Ewe och Oscar var. Vi åt pepparkakor ett tag och sen satte vi på filmen Yes Man, skitrolig med Jim Carrey (stavning) som i allmänhet är underbar. Satt där med alla turturduvor, hade Teos katt som sällskap som fick representera my husband :) Sen drog vi alla oss mot bussen, jag tog bussen hem medans de andra åkte vidare mot Donken.

När jag kom hem åt jag, kollade TV och åt lite kvisttomater, och hade det tråkigt. Då kommer älskling och surprisar mig med julmust och Marabou Daim, he knows me. Vi satte på en Disney film, men hann inte kolla klart för han behövde dra, men kärlek till honom. Har precis kommit hem, gick med han till bussen. 


Det är verkligen så att jag inte orkar med hans ständiga perfektion när jag ser såna här bilder, orkanteeee... <3

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: