2011-11-16 | 16:14:46

Heheheh, heeej

Tillbaka igen, som ni kanske märker så är uppdateringen lite si och så, bloggar ibland - och ibland inte. Men nu ville jag göra det hehehehe.

Är hos Sonja med med Fridda just nu, vi kokar potatis! Fett homo egentligen, men vi ska steka den sen vilket är typ väldigt väldigt gott. Vad ska man säga? Mitt liv rullar på, går i skolan, tränar, pluggar, är med kompisar, är med Mattias... typ det vanliga :)

Dagens händelse igår var definitivt när mitt dokument på 7,5 A4-sidor försvann tack vare vårt nya system i skolan. Allvarligt, höll på att börja gråta, fan vad hemskt det var... Men hoppas på gud att den finns nånstans, den kan väl inte vara helt borta?

Nu ska jag återgå till potatisarna osv osv osv :)


Bjussar på en skön bild med min sköna blåtira! Hejdooooo

/M.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: