2011-11-03 | 06:30:36

Krossa alla fönster, slå in hans dörr

TJOHOO! Fortfarande vaken och bloggar just nu från Ewes iPad, det är naaajs! Har spelat sims all night long, underbart, alla har suttit helt tysta skitfokuserade! Alla har i alla fall stängt av nu, mitt spel håller på att sparas. Vi tittar just nu på roliga videoklipp på youtube, alltså så jâvla sjuka människor det finns! Nu ska jag föreslå en idé om film och energidricka, ska fanemej dygna idag!

Imorgon blir det plugg, bra förberedelse osv med en mycket god natt sömn med andra ord! Jaja, det får bli morgondagens problem :) På kvällen ska jag vara med Mattias om min träning nu är inställd, har hört lite olika historier... Men som sagt, morgondagens problem!

Ehhhh, aa, ville bara bevisa att jag är vaken :D Sov sött, vakna blött! Puuuuuss

Här kommer en finfin bild från iPaden hehehehehehej. Hej.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: