2011-11-21 | 23:26:11

Ludenben <3 Äckelmun

Vad heter ni?
Hur träffades ni?
Är ni förlovade?
Bor ni ihop?
Har ni barn?
Har båda körkort?
Kommer du ihåg er första kyss?
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Vem är äldst?
Vilka stjärntecken är ni?
Vem fyller först på året?
Vem är längst?
Vem sjunger bäst?
Håller ni i handen på stan?
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Vad har ni gemensamt?
Blev du kär i första ögonkastet?
Har ni någon speciell låt?
Har ni några "fri kort"?
Har ni stora framtidsplaner?
Har ni gråtit i varandras armar?
Har ni varit utomlands tillammans?
Vilket är ert bästa minne?
Vem lagar bäst mat?
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Blir du lätt svartsjuk?
Brukar ni bråka?
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Vad använder ni för preventivmedel?
Brukar nån av er prata i sömnen?
Vad heter ni? - Vad vi heter? Vi är ju inte gifta (än) så vi har ju inte samma efternamn, men Lundqvist och Eckerman.
Hur träffades ni? - Skolan, vi har gått i samma skola sen sexan
Är ni förlovade? - Nej
Bor ni ihop? - Nej
Har ni barn? - Nej, är ju för sjuttsingen fjorton år?!?!
Har båda körkort? - Hehehe, ingen, loserteam
Kommer du ihåg er första kyss? - Jaaaa, på donken :$
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Kommer inte ihåg, han tror jag..
Vem är äldst? - Mattias dessvärre, men jag är coolare
Vilka stjärntecken är ni? - Jag är skytt och han vädur, perfect match enligt mina gamla Julia-tidningar!
Vem fyller först på året? - Om han är äldst är det väl ganska logiskt att han fyller år först?
Vem är längst? - Har inte mycket att säga till om, han är typ 1,83
Vem sjunger bäst? - Vet inte, vi sjunger typ jättemycket tillsammans (dock inte så seriöst) så jag gillar the combination
Håller ni i handen på stan? - Ja, oftast
Var nån av er oskuld när ni träffades? - Japp, jag var
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Mm, vi var bästavänner, värsta filmhandlingen
Hur blev ni ihop? - Hihihihi, han frågade chans och jag sa jaaa :$ Hahah, driver det var jag som "frågade". Vi snackade i telefon och så tänkte jag överraska honom med att den ändrade relationsstatusen kom upp som en händelse på hans inloggning eftersom jag visste att han var inne på fb. Hittade inte vart man gjorde det så till slut avbröt jag honom mitt i en mening och sa "Och vart fan ändrar man relationsstatusar då?!?!?" Hahah!
Vad har ni gemensamt? - Typ det mesta :) Godissmaken, chipssmaken, klädsmaken, humorn, beteendet på kvällen (skitsura) och allt sånt där. Det vi inte har gemensamt är väl typ vissa matträtter och musiksmaken
Blev du kär i första ögonkastet? - Nej, inte i närheten, men tror inte på sånt
Har ni någon speciell låt? - Ja, det har vi, men det är inga som jag brukar lyssna på så ofta, ingen som liksom verkligen verkligen representerar oss
Har ni några "fri kort"? - Och vad är det?
Har ni stora framtidsplaner? - Han är min framtid
Har ni gråtit i varandras armar? - Jaa
Har ni varit utomlands tillammans? - Nej tyvärr inte, men när vi blir äldre!
Vilket är ert bästa minne? - Förmodligen helgen i somras när han kom hem från Dalsland och bodde hos mig i en helg, var så sjukt glad! Eller alla gånger som vi legat och bara rågarvat åt sämsta filmreplikerna eller vad som helst, njutning på hög nivå!
Vem lagar bäst mat? - Båda, vi lagar olika saker
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Om vi träffas så vet jag inte, kollar film eller nåt
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Minst!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - Som nu, han i Sundby och jag i Nälsta, inte farligt alls
Blir du lätt svartsjuk? - Vet inte, beror på vad man jämför med. Men tjejer som inte har insett det här med att ett förhållande endast innehållar tåv personer kan ju gå och ruttna på nån mörk plats...
Brukar ni bråka? - Småbråk, ja, men sällan stora saker
Ringer eller SMS:ar ni mest? - Smsar, han har ju Telia :(
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - Allt, kan inte välja ut på det sättet
Vad använder ni för preventivmedel? - Förutom kondom och nu ppiller
Brukar nån av er prata i sömnen? - Hahah båda men mest han, han är dessutom mycket sötare när han gör det än vad jag är!

Nu blir det sängen, fett trött och bara allmänt .. jag vet inte, trött. Godnatt!

/M.


1 Kommentarer
Anonym:

Frikort= nån man kna ligga me utan kosikvenser ;D sötaaa!

2011-12-05 | 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: