2011-11-01 | 01:44:51

M&M ♥

Du är tillsammans med
Mattias Eckerman
Och varför det
För att jag till slut fick lite vett i hjärnan, eller typ massa vett
Har han fått något smeknamn av dig
Älskling, Lille palt, Giant vän, sötis
När blev ni tillsammans
25/5 2011
Hur täffades ni
Vi har gått i samma skola sen sexan, blev vänner i sjuan
Kände ni varandra innan ni blev ihop
Ja, han var en av mina bästavänner redan innan
Hur gammal är han
15, född 1996 med andra ord
Älskar du honom
I do, galet
Har du roligt med honom
Finns inte en sekund då jag inte har roligt med honom!
Skulle du kunna bo med honom
Mer än gärna!
Beskriv honom med tre ord
Perfekt, underbar, finsomfan
Har du gjort ett sugmärke på honom
Jaa
Får han dig att skratta
Oh yeah
Säg ett ord om hur du känner för honom
UppÖverÖronenFörälskad
Vad för slags filmer ser ni på ihop
Om han får välja blir det pang pang, om jag får välja blir det Disney. Det brukar aldrig bli nåt av det!
Får du fjärilar i magen när du ser honom
Dum fråga
Har ni samma humor
Oftast, förutom när han slänger in kommentaren "...jaha, var det det roliga? :)" Partypooper
Planerar ni framtiden ihop
21 barn varav tjugo killar vid namn Wilmer, fancy hus i Hollywood, you name it ;)
Skulle han bli en bra pappa
Han skulle bli så galet bra, även om han inte vet om det. Han är noga om saker och väldigt mån om att andra ska ha det bra, väldigt mån!
Vad gjorde ni senast ni träffades
Vi spelade Sims, drack Burn, läste tidning om 9/11
Vad gör han när han inte är med dig
Spelar fifa, tränar, är med kompisar
Är du svartsjuk på andra tjejer
Det beror helt klart på vad dom gör, verkligen inte på nån galet låg nivå, men blir jag svartsjuk så blir jag jäävligt förbannad
Har ni bråkat nångång
Ja, men det för bara varandra närmre in the end of the day
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande
Adrig!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst
Vet inte, två veckor tror jag. Kändes som en evighet!
Har ni samma åsikter om saker
Oftast
Går ni ut ofta
Hihihihiihih, som på en dejt? Hihihihihihiih, nej. Nej men det beror på vad som menas
Har ni samma musiksmak
I vissa tillfällen, men vissa av hans låtar är bara pinsamma...
Är hans familj trevlig
Yessir, älska!
Är han romantisk
Ja, söt som socker <3
Stöttar han dig med dina drömmar och mål
Ja, men vet inte vad jag vill bli i framtiden och så
Kan han sjunga
Ja det kan han, han sjunger all the time
Spelar han nått instrument
Gittarr lite
Kan han laga mat
Pannkakor, omelett, mackisar.. brett utbud! Älskar't :D
Är han envis
Jaa, en envis liten perfektionist!
Tycker han om att resa
Ja, men inte att flyga, något vi har gemensamt
Vad är det sötaste han sa sist
Han behöver inte säga något för att vara sötast i världen! Men jag kommer inte ihåg, allt han säger är sött! <3


Jag älskar du!

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: