2011-11-02 | 20:27:48

SIMS FÖFAAAN

Sitter hemma hos Ewe nu, taggmode så det bara sjunger om det här borta! Sims lan over here med henne och Sonjis, det luktar dygning och energidricka!

Dagen: Jag och Mattias vaknade runt 12, gjorde inte så spec mycket fram till att han och jag åkte till Sonja vid runt halv 16. Där mötte vi henne och Ewe, vi åkte till Ewe med Sonjas pappa och lämnade Mattias i spånga på vägen. Vi kom hit, chillade i hennes big size säng ett tag och sen åkte vi till Vällingby. Vi gick till ÖB och köpte lite grejs, sen åkte vi tillbaka dit. Vi har nyss ätit chicken nuggets med brunsås och nu ska vi väl..... hähähähähähä sätta på sims snart :D TAGGAAAAAAA!

Sitter vid en gammal dator hemifrån så kan bjussa på tåv bilder på mig, båda tagna av Emma Kerwander. Den första är från början av sexan, den andra från sjuan. Kommer ihåg att jag precis hade slingat håreeeeeet då!


Hahahhahahahahahahaha orkante, skitugly!


Lillfjorren, skitliten!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: