2011-11-22 | 14:31:17

Teen mom 2

Sitter och kollar Teen mom 2 som går på MTV, börjar tröttna nu efter att ha kollat på det hela dagen... Aja. Under dagen har jag ätit perfekt stekt potatis med majonäs och älgkött, städat i mitt rum och kollat TV, det är typ det. Mattias kommer strax, han ska vara här i typ nån timme innan jag drar på träning, dags att inviga de nya skorna jag köpte i helgen! Hej skavsår, här kommer jag! Nu ska jag återgå till TV:en, men här kommer en bild på de nya skorna :)


Såna här är det, fast i vitt, rött och nån rosa typ. Bakdelen är röd, framdelen vit. Niketrycket är typ .. jag veti nte, inte rosa, men inte rött. Jag vet inte, men dom är coola :)

/M.
1 Kommentarer
Fredrika:

i will kill you mathilda! SÅNNA SKOR ÄR DÖ SNYGGA! vill ha! -.- bajs på dig!

2011-11-22 | 14:35:40
URL: http://fredrikanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: