2011-10-03 | 11:26:25

Allt för min Madduh....

Sitter här med vackraste kvinnan i världen, hon är perfektion, hon är snygghet, hon är den högsta graden av katthet - hon är Madelene Norrgran och jag älskar henne såååå <3 Hon är snällare än Helena, lenare än en babyrumpa, snyggare än den strömlinjeformande elektriska ålen Elin och luktar godare än köttbullar. Hennes kropp är ett tempel som alla vill gå in i, en lång E4 med massa farthinder på de exakt rätta ställena. Likt en magdansare rör hon sig med hår som svajar i vinden, bröst runda och goa och rumpa likaså. Hennes ögon glittrar mer än solen och hennes läppar är ytterst mjuka... tro mig, jag vet.

Söt som socker, ljuvlig som en nyponros. Skönare än en bädd på rosa moln, naturligt vacker.
Det är Madde det, och hon är häftig som en häftapparat!

VARSEGOD MADDE DIN COOLIS :DD

/M.

1 Kommentarer
Maddis:

HAHAHHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR! PUSS PÅ DIG BEBISEN <3

2011-10-03 | 11:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: