2011-10-04 | 23:21:38

Äntligen blogg.se appen!

Tjenare mellan benen! Hemma efter att ha varit på ett surpriseparty för min farfis som fyller 70 idag, hjärtliga gratulationer till gammgubbaa! Vi åkte upp igår efter skolan med pappa och Ann, tog flyget, åkte hem till farfar som var bortlurad och surprisade honom när han kom! Nutte som började gråta!! :$ Idag har jag i princip inte gjort annat än att äta, det var ju fekke och speciellt Sonja vet att man inte gör annat när det inte ens är det! ILLA. Har dessutom dragit på mig världens förkylning, tagga skola!

Har varit med Mattias ponken en halvtimme nu på kvällen också, inte alls länge men grymt värt! Bara därför bjussar jag på en finfin bild på mig och Rebecka tagen idag, ha det gött gummisnöpp :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: