2011-10-26 | 17:14:20

At Eckermans

HEEEEEEEEJSVEEEEEJS. Sitter i Mattias knä vid hans snabba dator, wooooow! Stannade sent idag och hade musik med Sonja, sen drog jag och Mattias till Vällingby och köpte godis och Pringles, sjukt vad smaken påminner om konfalägret! Sen åkte vi hem till honom och nu sitter vi alltså här. Ska kanske till kyrkan ikväll, beror på om Sonja och Johanna ska dit :) Nu ska vi strax ner och titta på andra halvan av Fast Five, vi såg halva igår men sen behövde jag dra hem. Det var väl typ det...

Längtar tills på lördag då jag ska på Paranormal Activity 3 med Bellskling, eller vi ska se den på Söndag på men hon ska sussa hos mig på lördag. Wonderfuuuul!

Nu ska jag äta godis igen, hehehehehehehheheheeeee. 



Maskinen - Krossa alla fönster, skitbra!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: