2011-10-28 | 17:33:46

Finns ingen väg tillbaks nu för nån som är en loser, ett riktigt jävla as

Tjenare! Sitter hemma i mitt rum, dunkar bra låtar så att mina kedjerökande grannar bankar i väggen, underbart! Varsegod för att ni ständigt förstör lukten i mitt rum! Är av någon konstig anledning klar en timme innan jag åker till min träning, till och med satt upp håret.. imponerande. 

Skulle varit med Frida nu på eftermiddagen men hon hade fått nåt äckel i håret och hon är en liten slowmotion girl när det kommer till hennes hår så innan hon skulle ha duschat och torkat och plattat skulle man börjat odla rynkor, vi sparade det till måndag då vi ska ha en scary night plusmeny med chips! Jag åkte istället hem till pappa, somnade framför TV:en och njöt över att det precis har blivit höstlov! Alltså orkanteee, så himla skönt! 

Nu ska jag höja volymen lite till! ;) hehehehhe, finne i röven....

/M.
1 Kommentarer
JULIAAAAAA:

MAtheeewww jag älskar när du kommer ihåg att du har blogg :D btwwwww, nu ska gå och äta en kvällsmacka nu:DDDDD TJOOOOOCKIS-MOOOOOODDDEEEEE!!!!!!!!!!! hope u join meeee!

2011-10-28 | 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: