2011-10-09 | 18:10:37

Höst på riktigt

Man märker verkligen att det är höst ute nu! Det är inte bara väldigt kallt - utan också rått ute, det är grått som fan och träden är nästan spritt språngande. Allt ser typ övergivet ut, ingen är ju i princip ute. Allt är bara grått och här och där sitter en ensam skata på ett träd utan löv, sanningen svider. Usch hatar hösten, bryr mig inte om att den är "mysig" eller nåt, allt jag ser framför mig är regn och frisyrer som blir förstörda. Okej, det där lät jätteytligt...

Dagen då: Efter att ha sovit hos Mattias i hans källare vaknade vi vid ungefär halv nio, tidigt med andra ord. Vi gick inte upp förrän senare, han gjorde omelett och efter det spelade vi fifa. Vinst till han, jag blev arg, vi bytte spel. Vi spelade nåt bilspel som jag inte kommer ihåg vad det hette, men har spelat ganska mycket bil TV-spel med min kusin tidigare i min barndom så hade lite skills, även fast han var bättre än mig där också :( Så kan det gå! Han skulle och träna så fick skjuts till Spånga runt 16, medans jag väntade på bussen gick jag och köpte en grillad med bröd på Pressbyrån, tjokis. När jag kom hem så har jag spelat gittarr fram tills nu, nu ska jag plugga, sen äta och sen gå ut och gå kanske med Frida och Sonja :) Peace.

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: