2011-10-09 | 19:19:49

I know it's not much but, it's the best I can do

Vilken linje (alt. skola) går du? Trivs du?
Svar: Kunskapsskolan Spånga, egentligen en pretty konstig skola. Men jag gillar den, tröttnar bara lätt på allt ansvar som man måste ta hela tiden.

Har du pojkvän? Vem isåfall? Hur träffades ni och hur länge har ni varit tillsammans?
Svar: Ja, Mattias Eckerman. Han går i min parallelklass och vi hade varit typ bästavänner i ett år redan när vi blev tillsammans och *bam bam bam* sen utvecklades det. Vi träffades genom skolan med andra ord och har varit tillsammans i fyra och en halv månad :) löve it.

Är du oskuld?
Svar: Nej.

Hur lång är du? Hur mycket väger du?
Svar: Jag är ca 155,5 cm lång (eller hur var det Frida?), har ärligt talat inte den blekaste om vad jag väger, runt 50.

Hur många läsare har du per dag?
Svar: Hahaha, no comments. Har inte tittat på jättelänge för är rädd för vad jag kommer få se. Men det ligger väl runt 20, hoppas jag...

Vars bor du?
Svar: Nälsta med pappa och Sumpan med mamma.

Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?
Svar: Oj då... Jag vet inte, kan det ha varit när jag frivoltade över en i förra nian kanske, det var galet!

Varför bloggar du?
Svar: Ingen aning, när jag inte hade blogg tyckte jag att det verkade jätteroligt. Det är kul nu också, men nu gör jag det mer för att det är rutin.

Vilka bloggar läser du dagligen?
Svar: Har mina standard! Emma Kerwanders, Sonjas, Ewes, Ella Andersson, Danijela Bautovics, Fredrikas, Andrea Hedenstedts och ibland Kissies.

Favoritmat? Favoritfärg? Favoritklädaffär?
Svar: Lätt Thaimat/kinamat, dödande gott. Min favoritfärg(er) är gul, svart och vitt på ett hörn också. Har nog ingen favoritaffär, köper kläder som jag tycker är fina, men större delar av min garderob kommer från H&M.

Vad vill du bli när du blir äldre?
Svar: Inte den blekaste, tyvärr. Funderar ju på att läsa jurudik, men är det nåt som jag verkligen verkligen vill? Nej. De som känner mig väl vet att jag drömmer om att bli polis, jävligt hårt. Men för jobbiga arbetstider... Men fy fanders vad coola dom är!

Hur ska den "perfekta" pojkvännen vara?
Svar: Han ska vara förstående, humoristisk, snäll, omtänksam och visa omtanke, rättvis, självklart trogen, kärleksfull och ha det där lilla extra i form av ett bra utseende. Har hittat allt det där!

Är du nöjd med ditt utseende?
Svar: Nej, inte ofta. Vet inte varför, har ändå så pass mycket självförtroende för att kunna säga att jag vet att jag inte är ett hopplöst fall och 110% ugly, men är inte nöjd.

Din ögonfärg? Din naturliga hårfärg?
Svar: Har ljusbrunt hår och gröna ögon.

Har någon varit otrogen med dig?
Svar: Jag vet ärligt talat inte, kanske - kanske inte.

Har någon varit otrogen mot dig?
Svar: Ja, fast ändå nej.

Bär du på en stor hemlighet just nu?
Svar: Ja, eller ja, pretty stor. 

Ditt favoritprogram? Favoritparfym?
Svar: Program måste nog vara Top Model som jag är fullkomligt förälskad i! Favoritparfymen är nog min Abercrombie parfym som jag hade i sexan, kan inte sluta älska den trots att den tog slut för två år sen och inte säljs längre!

Favoritkändis? Varför?
Svar: Kändisar känns ganska plastiga allihopa, känner ingen ju och vill inte avgöra endast på utseende. Men möjligtvis Barack Obama, då går jag verkligen inte på utseende, men är väl en väldigt vänlig och äkta person? :)

Vars hade du flyttat om du hade kunnat flyttat vars du än vill?
Svar: Utomlands. Varmt.

Vad för sorts musik lyssnar du på?
Svar: Blandat, men inte för blandat. Kan vara riktigt bögpop som sätter sig på hjärnan, men vissa Hiphop låtar gillar jag också.

Den bästa filmen någonsin?
Svar: Hitta Nemo, inga undantag, nonstop, ALLTID.

Den bästa låten någonsin?
Svar: Monz D'ryk - I'm sayin goodbye, har aldrig tröttnat på den! 

Om du hade fått välja, vad hade du helst velat bli.. en världskänd sångerska eller skådespelerska?
Svar: Tror jag skulle lyckas bäst som sångerska, men skulle aldrig våga nåt av det!

Hade du kunnat vara med i Big Brother?
Svar: Nej, känns lite sinnessjukt.

Är dina föräldrar skilda? Har du syskon?
Svar: Ja, skilda. Har en lillasyster som är tolv.

Den bästa bloggen?
Svar: Vet inte, en blogg vars inlägg man kan läsa hela även fast det är biblar.. typ Sonjas tror jag.

Vad väljer du, lugn mysig hemmakväll med pojkvännen eller en härlig utekväll med vännerna?
Svar: Varför inte börja med utekväll med vänner och avsluta med hemmakväll? Aaaaah ;)

Är du helsvensk? Vart hade du velat vara ifrån?
Svar: Är helsvensk med en gnutta same!

Vad heter du i andranamn?
Svar: Viola Carolina.

Vad hade du velat heta?
Svar: Vet inte, bryr mig inte, räkna inte med det.

Vill du ha barn i framtiden? Hur många? Namn?
Svar: JAAA! Barn är så sjukligt söta, dör!

Snyggaste kvinnliga och manliga kändisen?
Svar: Mila Kunis och... shit jag vet inte, alla har ju gått och blivit sliskar :(

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: