2011-10-29 | 15:39:02

Skype med morfis!

Tjena mellan bena! Sitter hemma i vardagsrummet, blev hämtad från Mattias runt kvart i 15. Vi somnade runt halv ett i hans soffa, vaknade vid fyra, bäddade, och somnade om. Vi vaknade runt 12 imorse men gjorde inte alls mycket fram tills jag blev hämtad, såg vidare på P.S I love you som vi började se igår, åt upp resten av chirren och lite så.

Hemma nu alltså, har pratat lite med min morfar i Skype, han är ju i Sydafrika och ska vara det fram till februari, sen åker han direkt till Kina i nån månad och sen vidare till Thailand. Förstår inte, han är förtidspensionerad men åker ändå jorden runt på top secret arbeten! Jaja, hans vaaaal.

Nu ska jag byta om, åker till hallen snart, ska titta på brudarnas match och sen åker Bell med mig hem. Wonderful!


Lite trötter, men det funkar!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: