2011-10-25 | 14:59:21

someone like you

Hej hallå! Sitter hos Sonja, sjunger på Adele och smygtittar på när hon plattar håret. Härligt! Hahaha, nej men allvarligt... jag önskar att jag hade en stationär, snabb dator. Min bärbara fuckar om man har den på längre än typ 4 timmar, om jag hade en stationär skulle jag kunna ha den ståendes på hela tiden, skulle slippa hela "sätta på datorn" arbetet och skulle orka blogga mer. Mycket av min otroligt dåliga uppdatering bygger på min otroliga inte-ork till att just sätta på datorn osv osv osv. That's a dream of mine, men hur ofta skriver man upp en stationär dator på önskelistan..? Funtar på att bryta bärbar trenden...
Idag har jag varit skolan, har blivit lurad av min franska lärare vilket gör alla mitt jobb i helgen förgäves, har även haft idrott vilket var roligt (?!?!). Nu sitter jag alltså här... mm.
OCH IDAG ÄR DET FEM MÅNADER FÖR MIG OCH MATTIAS! :D Underbart! Tiden har gått fetma fort, känns som att det var max tre månader sen vi blev tillsammans! Men det känns iaf superduper och ikväll blir det kyrkan, hoppar träningen.
Ha det trevligt, hehehe :)
/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: